יוון חלק ה 19 בJuly, 2012

חזרנו מאוחר בלילה וכך גם ההשכמה התאחרה. אחרי ארוחת צהריים קלה יצאנו לים אבל הפעם לחוף מרתון בתקווה למצוא מעט ספורט ימי. התמקמנו בחוף שיניאס ליד מרכז החתירה האולימפי. חוף יפה אבל כך שאלתי על ספורט ימי אמרו – כן אבל תבוא מחר. הילדים שחו ונהנו ואוסי קרעה לי את הצורה בשש בש. לפני ששמנו לב השעה כבר היתה אחרי 6 בערב וחזרנו הביתה.
בערב שלחנו את הילדים לראות סרט בנייד ואוסי ואני התפנקנו עם ויקי כריסטינה ברצלונה.
ביום חמישי החלטנו שוב לצאת אבל קרוב… לא רצינו נסיעות ארוכות אז נסענו לחלקיס – בירת אויה (האי שמולנו). בערך שעה נסיעה…
הגענו לשם ולא הבנו למה באנו. פשוט אין שם כלום… אי מהגדולים ביוון, קרוב למרכז ועיר פשוט כלום. למעשה לא כלום אלא הכל היה מכוסה בגרפיטי אנטישמי.
ישבנו לאכול צהריים מול הים וגילינו למה הכוונה בימאס-ימאס. המלצר ייבש אותנו כמעט שעה עד ההזמנה, אחר כך עוד חצי שעה עד שהביא שתייה ועוד עם האוכל. יצאנו שבעים אבל עצבניים…
חזרה הביתה – לא עייפים ולא מרוצים. החלטנו על ערב שקט בבית אבל היה מי שהחליט אחרת. אייל הפיל את כוס השתייה ואלון החליט להמשיך לקפץ וצייד נשמעו הצעקות כשדרך על שבר הזכוכית הגדול ביותר… הדם זרם כמים וכך גם הדמעות אבל בסוף הכל נרגע. זה היה עמוק אבל לא מאד והחלטנו שלא צריך לתפור…